Безпека пасажирських перевезень: : Новини
Новини > Всі новини (2059481 хітів) >>>>> 07 Ноября 2008 На скільки безпечним може почуватися пасажир у громадському транспорті? Чи гарантує хтось людині, яка сплатила за квиток, подорож «без пригод»? Адже чимало водіїв віддають перевагу маневреності та швидкості на дорозі замість елементарного дотримання правил дорожнього руху. Лише з початку цього року працівниками Державтоінспекції задокументовано понад 221 тисячу порушень Правил дорожнього руху водіями маршрутних транспортних засобів, з них майже 27 тисяч фактів створення аварійної обстановки. Та чи не найстрашніше - у 1,7 тисячі випадків з числа зафіксованих водії автобусів керували, перебуваючи у нетверезому стані. Яких заходів вживає Державтоінспекція, аби захистити пасажирів від горе-водіїв? Як загалом унеможливити появу порушників-перевізників на дорогах? На ці питання відповідає начальник Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС Сергій Коломієць. - Проблему безпеки пасажирських перевезень ми вирішуємо спільно транспортниками. Загалом питання взаємодії Державтоінспекції МВС з Мінтрансзв'язку поділяється на дві складові. Перше - організація та проведення спільних практичних заходів по контролю за дотриманням пасажирськими перевізниками і водіями автобусів вимог транспортного законодавства. Друге, але не менш важливе завдання - формування нормативно-правової бази у сфері автомобільного транспорту та безпеки дорожнього руху. Якщо проведення з Головавтотрансінспекцією цільових профілактичних заходів „Автобус", „Перевізник- Зима", „Шкільний автобус" та інших дає позитивні результати, зокрема зниження на 3% кількості дорожньо-транспортних пригод з вини пасажирського автотранспорту (з 748 за аналогічний період минулого року до 728 ДТП цьогоріч), на 7 відсотків числа загиблих у них людей (з 81 до 75 осіб), та на 19 відсотків травмованих (з 1464 до 1192 людей), то у напрямку формування нормативно-правової бази у сфері автомобільного транспорту та безпеки дорожнього руху поки що, на жаль, тільки негатив. На сьогодні Мінтрансзв'язку не виконує заходів, передбачених Концепцією реформування системи державного технічного огляду. Саме через це неприйняття у встановлені Кабінетом Міністрів України терміни відповідних документів ставить під загрозу своєчасний початок техогляду з 1 січня 2009 року. Не менша проблема - реагування на подання Державтоінспекції до Мінтрансзв'язку про проведення відповідних перевірок пасажироперевізників та вирішення питання про позбавлення їх ліцензій на право надання послуг з перевезення пасажирів. Із направлених 650 подань позбавлені ліцензій лише 312 перевізників тобто тільки кожен другий. Як бачимо, ставлення до порушників, які ставлять під загрозу життя пасажирів, на практиці досить лояльне. А це аж ніяк не сприяє наведенню порядку на дорогах, сказав би більше - антидисциплінує водіїв-перевізників. У ситуації, що склалася, підвищити ефективність державного контролю за пасажирськими перевізниками має прийнятий у вересні цього року Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Новим законом, зокрема, встановлюється адміністративна відповідальність посадових осіб перевізників за випуск на лінію транспортних засобів без ліцензійної картки або без шляхових листів з відмітками у дорожньому листі про проходження щозмінного медичного огляду та контролю технічного стану. Сподіваюся, що хоча б перспектива покарання «нагадає» посадовцям про їхні прямі обов‘язки щодо здійснення контролю, тож на маршрутах більше не будуть допускатися як несправні машини, так і горе-водії напідпитку. Нове законодавче поле теоретично має витіснити порушників, не допустити їх до пасажирських перевезень, таким чином убезпечити громадян та гарантувати їхню безпеку. Законом, зокрема, передбачається заборона експлуатації транспортних засобів шляхом тимчасового вилучення талонів про проходження техогляду та ліцензійних карток на автобуси перевізників, які грубо порушують вимоги безпеки перевезень. Крім того, для отримання дозволу органів влади для здійснення перевезень пасажирів на маршруті перевізник повинен отримати в підрозділі ДАІ відповідне погодження щодо його відповідності вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху. Але, на практиці, все не так то просто. Адже реалізація зазначених положень знову таки потребує взаємодії з Мінтрансзв'язку... 5 листопада 2008 року Прес-служба Департаменту ДАІ МВС України
Всі новини (2059481 хітів)>>>>>
Для добавления комментария к статье "Безпека пасажирських перевезень: : Новини" Вы должны быть зарегистрированным пользователем. Для регистрации перейдите сюда >>>
Если Вы уже зарегистрированный пользователь просто авторизируйтесь при помощи формы:
|